torsdag 17 september 2009

Psykologisk effekt eller.......

Vad var det som hände under dagens träningspass. Jag åt för första gången sedan starten på mitt GI projekt en helt vanlig lunch, bestående av pasta carbonara, ja jag vet fusk, fusk ;-)

Körde min vanliga runda runt Varpan efter jobbet och jag tyckte verkligen att jag hade mycket mer kräm i benen än vanligt, tryckte på riktigt ordentligt på tunga växlar och det kändes riktigt bra, är förklaringen kolhydraterna till lunchen eller vad, pressade på hela rundan helt övertygad om att det skulle bli nytt personbästa på rundan, men när jag kom hem visade det sig att det inte alls vat det utan ungefär samma tid som vanligt när jag gasar så mycket jag kan, så då är frågan var det helt enkelt så att hjärnan spelade mig ett spratt, bara för att jag visste om att jag ätit kolhydrater till lunch så tyckte jag att jag var mycket starkare fast jag inte var det, intressant fråga tycker jag, vad tror ni?

Efter rundan blev det två kokta majskolvar och stekt bacon, en mycket god middag.

Förresten så börjar det bli dags för handskar och skoöverdrag på kvällsturerna :-((

Ha det bra så hörs vi.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar