onsdag 30 september 2009

Minus hundra grader

Känns det som det är ute nu:-(( Vad var det som hände, det var ju nästan för varmt för vindväst i helgen, nu känns skoteroverall som ett lockande alternativ, har vunnit minförsta match på NHL 2010 ikväll, hurra för mig. Det känns som förkylningen gett med sig så nu blir det träning igen.

Har lite idé torka när det gäller maten för närvarande, men det går väl över det också, håller mig fortfarande till min plan.

Funderar lite på nästa år och har kommit fram till att egentligen borde jag köpa en tempocykel, dels för att tempo var min starkaste disciplin och dels för att precis som Vacchi konstaterat så är det knappt någon idé att köra veterancupen om man inte kör tempoloppen, håller med om det är lite trist att det är på det sättet.

Nåja, vi får se hur det blir med den saken, om det är någon som känner för att donera/skänka mig en schysst tempocykel så är jag inte omöjlig ;-D

Ha det.

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar