fredag 4 september 2009

Äntligen fredag igen

Har det blivit, igår så testade jag vår nyköpta Pilatesboll för första gången, den kommer att bli ett utmärkt komplement till övrig styrketräning, det kändes verkligen att man kom åt magmusklerna på ett riktigt effektivt sätt.

Idag blev det lite akut bilservice på vägen hem från jobbet, batteriet visade sig vara helt dött, så det var bara till att inkassera en tjänst från min överman i tennis, han fick komma och ge stathjälp, sedan blev det direkt till OK och göra av med en dryg tusenlapp, kan säga att jag hellre hade lagt dom pengarna på något kul till cykeln:-)

I helgen så går Svealandsmästerskapen i Gesunda, så i morgon får jag besök av Kaspar från Stockholm, det är faktiskt hans fel/förtjänst mest det senare att jag har hittat tillbaks till cyklingen.

Jag ska försöka hinna cykla, fixa i ishallen vinna i pil och se Sverige spela fotboll i morgon så det lär inte bli så mycket dötid direkt:-D

Ha det så bra.

Vi hörs.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar