söndag 13 september 2009

Det börjar ta sig

Med köksrenoveringen, har fortsatt med lackandet av luckor i helgen, och nu börjar det bli så pass klart att jag tänkte ta lite bilder i morgon och visa underverket...eller nåt ;-)

Har även hunnit med två pass på cykeln den här helgen, körde runt Varpan på ny rekordtid i lördags, och en lite längre sväng över Svärdsjö i dag, trippen stannade på 56 km. Såg att storbloggaren Öijer avslutade sin elitsatsning i helgen, hoppas du fortsätter att blogga ändå, din blogg är alldeles för läsvärd för att läggas ner.

Annars så rullar GI livet vidare, insåg att det nu snart har gått 8 veckor sedan jag drack ett glas mjölk eller åt pasta, ris eller potatis, tiden går fort när man har roligt eller vad är det ordspråket säger......

Försöker bestämma mig för vilken träningsform jag ska ägna mig åt under senhöst/vinter det lutar åt en trainer men en testcykel kanske inte heller är fel, sedan finns ju även alternativet att bygga om min hybrid lite och cykla ute så länge det är möjligt, längdskidåkning kan man ju inte ägna sig åt i den här staden......eller hur ;-P

Ha det så hörs vi.

//Johan (tydligen legendarisk cyklist, tack för det Adam:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar