torsdag 24 september 2009

Äntligen besked

Idag fick jag äntligen ett positivt besked, har sedan drygt en vecka sedan vetat att företaget jag arbetar på ska varsla ett större antal medarbetare, men idag fick jag besked om att jag inte kommer att drabbas, riktigt skönt.

Det är av denna anledning som det blivit lite tunnt med både träning och bloggning ett tag, men nu blir det bättring på båda fronterna, jag har i alla fall hållt mig till GI kosthållningen och det går fortfarande väldigt lätt, känns inte som jag saknar någonting faktiskt.

Har varit gräsänkling i kväll när frugan är på konferens, men med elitseriepremiär på Canal + med Djurgården så känns det inte alltför ledsamt:-) Tyvärr så blev det en torsk för DIF men spelet såg bra mycket piggare och roligare ut än på bra många år, fotbollen pratar vi inte om tycker jag.

I helgen blir det matchpremiär för HAIK mot Hofors J-20 lag, spännande att se hur våra nyförvärv ser ut i matchspel.

Ha det bra

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar