torsdag 10 september 2009

Första mat syndningen

Sedan starten på det här projektet blev det idag, varken Sussi eller jag orkade laga någon mat så det fick bli kebabrulle från Koppis till middag, inte riktig GI mat men kanske inte det värsta man kan tänka sig heller hoppas jag;-P

Ägnade kvällen åt någonting riktigt välbehövligt nämligen en ordentlig rengöring både in och utvändigt av bilen, hade nästan glömt hur tillfredsställande det kan vara med en helt ren bil =D

Sussi har gått och blivit genomförkyld (svininfluensan tror jag) återstår att se om jag klarar mig, jag brukar ju göra det.

Nu börjar det bli dags att fundera på vilken trainer jag skall skaffa mig, funderar på en Tacx Flow, om det är någon som har något annat tips så hör gärna av er.

Ha det bra.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar