onsdag 19 augusti 2009

Strålande sol

Var det som mötte mig när jag gick hem från jobbet idag, det fanns liksom inga alternativ idag skulle det cyklas, tog min 3 mils tur runt Varpan, körde hela varvet ( 30 km) på 1 h 03 min idag, inklusive upp och ner värmning, årsbästa faktiskt. Men det var inte speciellt oväntat, jag hade ju helt nyrakade ben, då går det ju inte att cykla långsamt:-D

Efter rundan väntade en fantastiskt god GI wok som Sussi hade tillagat, det finns verkligen ett outtömligt antal goda recept i GI böckerna vi har skaffat.

Vi bestämde oss för att åka till cykeldagarna i Jönköping i slutet på November, så nu är mäss och galabiljett inhandlad och hotellet bokat, det märkligaste med det är att det verkar som Sussi ser fram emot det nästan mer än vad jag gör, hon har antagligen inte riktigt fattat vad det innebär att gå på en cykelmässa proppfull med nyheter som man bara MÅSTE HA.

Ha det
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar