torsdag 20 augusti 2009

Inte riktigt där än.......

Idag så tog jag en tur till Lugnet och tänkte ge mig på Sjulsarvsbacken, (2008 års sm bana) vi kan väl säga som så att visst det gick lite lättare upp än i våras men man är inte riktigt i form för att ställa till någon större oreda i klungan ännu, vi kan lämna hastigheten uppför och i stället fokusera på hastigheten utför, där stannade maxhastigheten på lite drygt 60 km/h härligt.

Sussi fortsätter att briljera i köket, idag blev det vitkålssallad och ugnstekt kyckling. i morgon ska det regna hela dagen så det blir nog bra med en vilodag då, känner mig lite sliten efter den här veckan.

En liten fundering jag fick under gårdagsturen, har jag missat något eller, mötte ca tio rullskidåkare på olika ställen och inte en enda cyklist det har väl inte blivit vinter ännu va?

Ha det
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar