tisdag 4 augusti 2009

Bitter förlust.........

Blev det i dagens redan klassiska tennisdrabbning mot Andreas, efter lite in eller utbollning beror på hur man ser det så vann Andreas singlingen om vem som skulle börja serva. Första set gick lekande lätt för honom 6-1, till andra set fick jag det äntligen att stämma lite bättre siffrorna där blev omvända 6-1 till mig. I tredje gick jag sedan fram till en till synes stabil 5-2 ledning innan allt rasade och jag förlorade med 7-6 efter tiebreak, grattis min överman sug på den här karamellen så länge du kan för nästa gång då jä...:-D

Idag finns det ingenting intressant att berätta om kosten, det rullar på och känns fortfarande helt ok. Sussi har varit och handlat lite nya böcker i ämnet och skall ägna morgondagen åt att laga lite mer GI mat, tack för det.

Imorgon kan det kanske bli en vilodag vi får se.

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar