tisdag 18 augusti 2009

Regn,regn och åter

Regn, det känns som det räcker nu, funderade på att trotsa vädergudarna idag och ge mig ut och cykla trots regnet, men tanken på efterarbetet med att få cykeln fin igen så avstod jag.

Istället så blev det 15 min test av mitt testcykelprojekt, det blev inte helt klart idag, har inte fått tag på några bra pedaler, gängan är lite smalare än normalt på testcykeln. Därefter körde jag ett 30 min riktigt hårt styrkepass i mitt nya hemmagym, det fungerar mycket bra tycker jag.

Nu hoppas jag att tidningarna har rätt för en gångs skull så det blir sol i morgon för då blir det cykling på kvällen.

Idag lagade Sussi köttfärsbiffar fetaost-soltorkadetomatersås vitkålssallad och hallomi ost, en riktig festmåltid.

Ha det bra.
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar