onsdag 17 mars 2010

Seeeega ben

Hade jag på tisdagskvällens pass, men Oskar hade som vanligt satt ihop ett både roligt och jobbigt program där man fick bita i ordentligt, lite olika slags intervaller med olika intensitet.

Gjorde en rolig iakttagelse på slutet av passet, körde jag och Branko ca 15 min på något som då kändes väldigt låg intensitet, det visade sig att när vi var klara hade vi i alla fall hållt en bit över 30 i snitt fast det kändes som knappt styrfart, det kanske händer något med benen i alla fall.

Idag har jag varit och köpt en trådlös skrivare på lunchen, den ska installeras ikväll och om det går bra blir det ett pass på velodromen ikväll också, nu är min känsla att det som vanligt kommer dra ut på tiden när någonting ska installeras på en dator men vi får väl se.

Benen skulle nog inte protestera mot en vilodag.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar