söndag 14 mars 2010

Ryggproblem

Har jag haft i en vecka nu ungefär, men idag ska jag till kiropraktorn så förhoppningsvis ska det bli bra efter det besöket.

Igår vart det i alla fall ett riktigt hårt pass på velodromen igen, hade fått på två nya däck som jag slipat av lite grann, men inte hjälpte det inte första gången jag skulle upp på banan så gled bara framhjulet men som tur var hann jag parera och styra ner på blå bandet igen utan markkänning. Det blev till att slipa mer på däcket och dessutom tvätta av med ättika sen var det inga problem cykeln satt som klistrad på banan.

Körde lite blandade intervaller i dryga två timmar, riktigt hårt och bra flyt genom hela passet, hade tyvärr svårt att få ut max eftersom låsningen i ryggen gör det svårt att sitta nere i bocken, men som alltid roligt att köra velodrom.

Här kommer de utlovade bilderna på min Trek T1 bancykel, är fortfarande riktigt nöjd med den, har hittat en bra sittställning och känner mig bekväm med den.

Hela cykeln

Fasta vevpartiet


Styret (vit styrlinda förstås)
Så här snygga kommer vi i Team Cykel & Fjäll vara när vi kommer ut och dominerar veterantävlingarna i sommar.
Bakifrån (den sidan de flesta kommer se :=)

Och framifrån ser den ut så här.



Nu blir det mat och sedan till kiropraktorn, sen blir det förhoppningsvis velodrom med fungerande rygg i morgon kväll igen.
//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar