fredag 5 mars 2010

Ännu ett träningspass

Blev det igår kväll på banan, vi var åtta stycken cyklister sju killar och en tjej som körde ett pass som bestod av:

Lagtempoförföljelse där man en och en tar ett halvt varv på framförvarande grupp, vanligt lagtempo, partempo och sen till sist några igångdrag från stillastående, jag måste säga att det börjar kännas bättre och bättre både i benen och när det gäller tekniken på banan, vilket naturligtvis gör att det blir roligare och roligare.

Lyckades inte ta några bilder igår heller, men det kommer senare. I Morse var det -18grader när jag åkte till jobbet, det känns som våren är en bit bort, tyvärr. För hur roligt det än är att köra inomhus så längtar jag efter att få plocka loss Scotten från trainern och ge mig ut på vägarna.

Öijer har ju utlyst en tävling på sin blog, man ska gissa vilken tid han får på vasaloppet, om ni vill veta det i förväg kan ni leta rätt på mitt svar.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar