onsdag 28 april 2010

Regn, Regn och åter Regn

Var det väder som bjöds i Falun i dag på eftermiddagen/kvällen, kändes lite segt eftersom jag gjort lite ärenden på förmiddagen och ahde tänkt träna på eftermiddagen.

Då slog det mig, det står ju faktiskt en cykel som är min och bara väntar nere på velodromen, kan inte tänka mig något bättre än att få köra lite intervallträning inomhus när det regnar och blåser ute....

Konstigt nog var det bara tre cyklister där inklusive mig, men jag tycker vi fick till ett riktigt bra pass, tack för sällskapet Björn x 2.

Igår blev det en timmes hårdkörning runt Varpan, fick bita i ordentligt i motvinden men återigen så svarade benen riktig skapligt.

//Johan

1 kommentar:

  1. Fan vad du cyklar, helt galen. Är det inte så att du saknar Helpdesk lite. Är inne på näst sista dagen nu, tiden går ju rätt långsamt kan man ju säga!

    // Tom

    SvaraRadera