torsdag 22 april 2010

Nya hjul

Satt det på cykeln idag när jag gav mig ut på en runda, svinkallt ute men annars kändes det bra i 5 km...... sen började det kännas svajigt och trögt, tittade ner på det helt nya bakhjulet och mycket riktigt det såg ut som en s kurva.....

Det var bara att styra kosan mot Cykel & Fjäll där jag som alltid fick förstkalssig service, dom riktade upp hjulet på en gång åt mig, det var en eker som hade släppt bara.

Efter det ofrivilliga stoppet rullade jag hemåt igen, dels för att limningen på ekernipplarna skulle få fästa men även för att det är så kallt ute just nu så det känns som armarna ska ramla av i vinden.

Ikväll är det scratchtävling i velodromen, men jag blir kvar hemma i soffan, det är inte så ofta DIF spelar SM final i hockey....

Ha en bra kväll.

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar