fredag 30 april 2010

Äntligen lite värme

Termometern visade dryga 15 grader i dag på eftermiddagen när jag stack ut på en kort men intensiv runda.

Dagen började med lite små fix på altanen, det skulle ju grillas för första gången ikväll så då var det ju tvunget att göra iordning den, jag bygger och frugan städar, det är vad jag kallar bra arbetsfördelning, timmarna gick och vips började bli lite tajt att hinna träna, men jag klämde in ett en timmes pass.

Drog iväg i kortbyxor och kortärmat, vilken känsla. Skickade på rätt ordentligt runt Varpan och tycker att det känns som slätdraget börjar närma sig, det är dock fortfarande alldeles för segt när det blir uppför men det är bara att träna på.

Nu är grillningen avklarad, det står en nybakad rabarber paj och väntar i köket så nu har jag inte tid att skriva mer................

Trevlig Valborg på er.

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar