lördag 24 april 2010

Äntligen sol

Idag var det strålande solsken hela runda, lite blåsigt och kallt men soligt. Stack ut på en 60 km runda på egen hand idag, tyckte att det kändes riktigt bra första 10-15 km tills jag tittade ner på mätaren, knappa 20 km/h är inte ok när man tycker att det flyter på bra......

Stannade till och justerade magneten i framhjulet lite, vips så var hastigheten en bit över 30 km/h med samma ansträngning, det kändes rätt bra att det faktiskt inte var jag som var så fruktansvärt usel utan krångel med tekniken.

Tryckte på rätt hårt uppför och passade på att återhämta mig utför, det är ju ändå utför jag är som starkast:-)

Nu har jag varit nere på stan med sönerna så de fick handla lite kläder och spel ni vet sånt man inte klarar sig utan......speciellt spel tänkte jag på då.

Nu blir det rysardags i soffan igen, sista chansen för DIF att hänga kvar i finalserien, nu kör vi.

Ha det bra i solen.

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar