torsdag 19 augusti 2010

Då var det dags igen

Visste inte riktigt vad jag skulle köra men bestämde mig för att ta ett varv runt Runn, ca 60 km.

Värmde lite lätt första kilometrarna för att sedan trycka på riktigt ordentligt i några riktigt tunga och hårda intervaller, det kändes faktiskt riktigt bra efter två dagars vila och dessutom så lyxade jag till det med en ordentlig massage, ryggknäckning igår kväll.

Min naparapat påstår att jag slarvar med strechningen, jag förstår verkligen inte vad han menar med det :-)

Nu blir det snart mat, frun håller på och wokar för fullt sen så ska vi ha ett litet upptaktsmöte med HAIK hockey, vet inte alls hur det ser ut inför den här säsongen men det kanske visar sig, känner mig lite kluven inför hockeyn för första gången på flera år, undrar om det kan ha något med att det numer finns ett otroligt roligt sätt att bedriva cykelträning på vinterhalvåret i Falun........

Ha en bra kväll.

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar