torsdag 12 augusti 2010

Förnedrad

Är det första ordet jag kommer att tänka på när jag ska beskriva mitt möte med Baggbobacken igår, tack så hemskt mycket Björn för att du inkluderade den i din för övrigt så trevliga cykeltävling.....

Satt med i klungan fram till Bjursås men där var det helt omöjligt släppte först i backen och resten blev en kamp för att överleva (ta sig upp) vilket jag gjorde, men lite mer än 39-23 hade nog varit att rekommendera, hamnade i någon form av ingemansland i utförskörningen så det blev till att klämma 100 km tempo till målet, en riktigt grym etapp men ändå rolig på något sjukt sätt.

Idag stod det 90 km på schemat med en riktigt tuff avslutning med nya stigningar, satt med bra när masterbilen släppte, men åkte snabbt neråt i klungan när farten skruvades upp ordentligt, men lyckades bita mig kvar i några mil iaf, sen blev det tvärstopp i benen och en riktig svacka, men en powerbar och lite gel gjorde att jag kom tillbaks något så när och kunde avsluta etappen med lite heder i behåll iaf :-)

På det hela en kul tävling så här långt, men jooobbbiiigggggg.

NU blir det pasta och sen ner och lyssna på Ljungqvist på YA arena.

Ha det
Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar