måndag 19 juli 2010

Backpass

Idag blev det ett riktigt hårt backpass som gick via Skuggarvet och Sjulsarvsbacken, är fortfarande ingen direkt bergsget men jämfört med för några månader sedan så tar jag mig i alla fall upp med någon form av heder i behåll.

annars har träningen flutit på bra under veckan som gått, har tom fått ut en hockeyspelare på en 60 km runda i lördags, det gick riktigt bra.

Vi var på en Ålandskryssning hela familjen i onsdags, det är första gången jag varit med om att det är varmare i havet än det är i luften ute på öppet hav, på kvällen var det 22 grader i vattnet och 21 i luften.

I lördags hade frugan och jag gemensam födelsedagsfest på kvällen, det blev grillat med alla tänkbara tillbehör, mycket lyckat, dock kände jag av förmiddagens cykling lite grann, hade druckit för lite och kände av huvudvärk till och från.

Nu blir det ner till stan och leta födelsedagspresent till min kära fru, undrar vad hon kan tänkas vilja ha från Cykel & Fjäll, eller vänta det finns visst fler affärer i Falun har jag hört.........

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar