söndag 3 januari 2010

Gott nytt år

Nu börjar satsningen på riktigt mot säsongen 2010, körde årets första intervallpass på traniern idag. Det har varit bedrövligt med uppdateringen av bloggen men du jä.... ska det bli ändring på det.

Som jag berättade sist har det varit fullt upp i höst/vinter, det "hemliga" projektet var att vi bestämde oss för att starta ett familjehem, och det har vi gjort. Det är mycket intressant/lärorikt och dessutom givande att man faktiskt med ganska små medel kan göra någon annan mindre lyckligt lottads liv bättre.



Det var förklaringen/bortförklaringen till att jag inte riktigt hunnit med att blogga så som jag har velat



Tillbaka till det som den här bloggen är tänkt att handla om min satsning på comeback på cykelarenan.



Jag har uppgraderat min cykel med Shimanos Di2 grupp, känns helt fantastiskt. Jag har dessutom fått erbjudande om att vara med i Team Cykel & Fjälls veteranlag vilket känns oerhört inspirerande.



Tyvärr har det blivit lite dåligt med GI ett tag men i morgon kör vi stenhårt igen, kommer att köra ett trainer pass varje morgon innan jobbet på ca 60 min och styrka några kvällar i veckan, ska dessutom försöka avsluta säsongen med HAIK hockey så bra som möjligt.

Men det är i den här miljön förvandlingen kommer att ske........................

Ha det bra nu så hörs vi (den här gången är det sant).

Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar