torsdag 16 juli 2009

Tre dagar kvar

Så lång tid är det kvar tills min satsning på att komma tillbaks till tävlingscyklingen startar, på söndag kommer jag att väga in mig på en alldeles för hög matchvikt, för att därefter starta en målmedveten satsning på att gå ner i vikt med hjälp av cykelträning i samband med Gi diet, jag kommer här i bloggen att beskriva hur processen fortgår och kommer att försöka ta bilder på olika maträtter och även kanske lägga ut ett och annat recept som jag testar. Nu väntar en helg med Ålandskrysnning med familj och vänner, sen blir det hej då på ett bra tag till Öl, sprit och kolhydrater i största allmänhet.

2 kommentarer:

  1. Go Johan, go Johan, det här ska bli spännande att följa. Jag håller tummarna att allt går enligt planerna. Lycka till!!

    Mvh
    Andreas

    SvaraRadera
  2. Kanon Johan ! Skall bli intressant att följa . Jag skall köra Fulufjällstrampet på Söndag ! Skulle ha vart kul om du var med . Vi får sikta in oss på att cykla Siljan runt på under 5 timmar nästa år eller hur ?
    LYCKA TILL
    Roland S

    SvaraRadera